papatya_ist


Ad: Pırıl
Yaş: 43
Meslek: Çalışmıyor
Boy: 1.66
Kilo: 81
Sigara: Kullanıyorum
Alkol:  Kullanıyorum
Msn: (GİZLİ)
Tel:   (GİZLİ)





 Sadece hayatın verdikleriyle yetinemeyen biriyim. Daha fazlasını isteyen bir karakterim olduğu için kendimi durduramıyorum. Evliydim, mutluydum. Ama işte biraz önce bahsettiğim bu özelliğim yüzünden evliliğim sona erdi. Yine de kendime dur diyemiyorum. Herşeyi doyasıya yaşamayı seven, maddi sıkıntısı olmayan biriyim. Kendime ait bir evim ve arabam var. İstediğim sadece farklı aşklar, farklı tenler... Bunu verebilecek CİDDİ beyler yazsınlar lütfen. 

60 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba ismim serkan yas 27 esmer 169 boyunda atletik yapim var istanbul floryada kaliyorum tanismak isterim istedim sadece cilginca sevismek yani seks jigolo degilim nu 05426385697 isterseniz ararsiniz

Unknown dedi ki...

MERHABA BEN İSTANBULDA KADİR 22 YASINDAYIM ESMER 1.70 BOYUNDAYIM OLGUN DÜRÜST BAYANLARLAR TANISMAK İSTİYORUM GİZLİLİK ÖENCELİKLİDİR YASANALAR ORDA YASANIR VEDE YASANMAMIS DİGİ DEVAM EDİLİR BENLE KONUSMAK TANISMAK İSTİYORSANIZ BENİ ARAYAIN 0531 660 63 01 BEKLİYORUM SEVGİLERİMLE ÖPÜLÜYORSUNUZ https://www.facebook.com/folowme7?ref=tn_tnmn EKLEYİN YADA

Unknown dedi ki...

slm bayanlar ben istanbuldan bora tecrübeli jigoloyum doyumsuzca ve çılgınca sexs yapmak isteyen bayan bekliyorum arayın görüşelim tel:05558704292 msn.masaj_hizmeti@hotmail.com

Unknown dedi ki...

mrb ben jigolo değilim sadece beraber vakit geçireceğim arkadaş arıyorm eğer sizde isterseniz sizinle arkadaş olmak isteri. tel:05327425265

Adsız dedi ki...

MERHABA, BEN İZMİR’DEN TAMER… İZMİR CİVARINDA OTURAN HER YAŞTAN BAYANLARA 5 YILDAN BERİ JİGOLOLUK HİZMETİ VERMEKTEYİM. ANLAYACAĞINIZ, BU

İŞTEKİ TECRÜBEM VE YETENEKLERİM BİR HAYLİ FAZLA. 27 YAŞINDAYIM. BOYUM:1.80 KİLOM:80 SİYAH SAÇLIYIM, BEYAZ TENLİYİM VE KAHVERENGİ GÖZLÜYÜM.

UNUTMAYIN İZMİRLİ BAYANLAR! İZMİR’İN EN ÜNLÜ VE EN ÇOK RAĞBET GÖREN JİGOLOSUYUM. BENİMLE DAHA ÖNCE GÖRÜŞME YAPMIŞ VE HALA YAPMAKTA OLAN

BAYANLAR BENİ ÇOK İYİ BİLİYOR ZATEN. YAPMAMIŞ OLANLAR DA, BENİ TANIDIKTAN SONRA FARKIMI ANLAYACAKLAR. BU YÜZDEN KENDİMİ TANITMAMA FAZLA

LÜZUM YOK.

İLETİŞİM: 0505 922 13 79

Burak toprak dedi ki...

Merhaba benım takma adım burak 36 yasındayım ızmırde yasıyorum bekarım bakımlıyım unıversıte mezunuyum hobı olarak bu ısı yapıyorum 177 boy 77 kılo kaslı bırıyım kadın ruhundan ıyı anlarım ısımde de gayet basarılıyım mutluluk garantısı verırım 05423462354 saygı olursa ıyı anlasırız arayın benı optum.

iskender dedi ki...

elıt bayanlar ısmım ıskender ıst ıcı goruselım uzman jıgoloyum 0531 946 93 34

Unknown dedi ki...

Slm hanım efendi ismim mustafa yaş 38boyun 1.75 kilom 80tanışalım tel 5305546235

Unknown dedi ki...

Mrb bulent ben istnbl avrupa yakasi hayat bos yasadigin kadarsin fakat onemli olan insanlik ve durustluk 05376039042 not.jigolo degilim

Adsız dedi ki...

Merhaba Pırıl Hanım.33 yaşındayım.Daha detaylı görüşmek isterseniz mail adresim:sarpimoleni81@gmail.com.

jigolo kenan dedi ki...

MERHABA PIRIL HANIM BEN KEREM 1.68 BOYUNDA ELA GÖZLÜYÜM .İSTANBUL AVCILAR TARAFINDA YAŞIYORUM.GİZLİLİK İLK PİRENSİBİMDİR MAİL ADRESİM ckar8889@gmail.com DAHA FAZLA AYRINTILI KONUŞMAK İSTERSENİZ KONUSABİLİRİZ

Unknown dedi ki...

1.72 boyundayım iyi vakıt gecirmek isteyen bayanları beklıyorum
tel: 0541 930 02 81
arayın detayları goruselım yaşım:29

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

ben yakışıklı nuh 20 yaşında 1.77 boyunda İstanbul’ da yaşamaktayım. Genç dinamik bir bayanla nasıl zaman geçirebileceğini bilen, kültürlü bir Jigolo’ nun nele yapacağını görmek isterseniz. Bana sadece bir telefon uzaktasın 0539 897 09 04

Unknown dedi ki...

ben esmer atletik sekste siniri olmayan doyumsuz azgin serkan istanbul avrupada ikamet ediyorum siz cilgin azgin doyumsuz bayanlari bekliyorum no 05379690413

Unknown dedi ki...

mehaba yorumunuz okudum tam aradıgnız kişi oldumu duşunuyorum ararsanız çok şey kazanırsınız ist 0531 085 7690

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

selam ben efe sizinle tanışmak isterim numaram 0554 345 37 95

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

selam ben efe sizinle tanışmak isterim numaram 0554 345 37 95

Unknown dedi ki...

Slm ben Hüseyin bekarım yaş 28 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim İstanbul' da ikamet ediyorum evli, dul, bekar, farketmez arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada SKYPE kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz SKYPE adresim reis___2013@hotmail.com 3 tane alt tire var ve telefon numaram 0534 496 43 42 yalnızca bayan arkadaşlar arasın "Lütfen erkekler aramasın ilgilenmiyorum"

Unknown dedi ki...

Slmlar bayanlar ve evli ciftler brn istdan 30 yasinda 178 boyunda bugday tenli biriyim ileri derecede sex duskunuyum uni versite mezunu ozel bir sektorde calisiyorum kesinlikle soyluyorum jigolo degilim sex duskunu fantezi cilgini sinirsiz biriyim sexte onceligim partnerimi doyuma ulastirmak sonrada ulasmaktir sex i sex gibi yasamak benim hobim gercek sex istiyorsaniz beni arayin pisman olmuycak siniz buna emin olabilirsiniz ve vaz gecemiycek siniz herkesin bir yasam tarzi vardir sexte benim yasam tarzimdir si.irsiz ucsuz bucaksiz uzun saatler dolu dolu bir sex icin burdayim numaram sifir bes yuz alti dortyuz kirk yedi yetmis dort otuz sekiz 0506 447 74 38 email im erden3457@gmail.com arayin saat zaman fak etmez

Unknown dedi ki...

Merhaba tatlı bayan kendimden nekadar bahsetsem aztır ist bakırköyde kaliyorum yaş 35 kisaca sevişmeyi cok seviyorum

gizlikacamakistiyorum dedi ki...

Merhabalar Yusuf ben Istanbul Avcılardan...Yaş 30, boy 184, kilo 81 bekar uni mezunu kültürlü dürüst güvenilir sırdaş bayım...Istanbul avruğa yakasından tercihen Avcılar Beylikdüzü vs çevresinden arada aşkın maddiyatın olmadığı REALde 3. şahısların bilmeyeceği ve kimsenin normal hayatta karşılasılsa dahi birbirine rahatsızlık vermeyeceği, bi kerelik veya kararlaştırılan belli aralıklarla gizli güvenilir sırdaş dost hayatı için benim gibi düşünen genç veya olgun, bekar evli veya dul bayan yatak arkadaşı arıyorum...
Lütfen tel sanal vs bos muhabbet için aramayınız sadece ciddi istekli bayanlar...
0 5 4 5 5 4 5 9 4 9 7

Unknown dedi ki...

Slm piril ara beni bekliyorum05437930712

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

slm güzel prenses ben istanbul dan NİYAZİ aslen SAMSUN / BAFRALIYIM Yaş 45 kilo 70 boy 1. 81 esmerim koç burcuyum profilini de okuyup inceledimgüzel beğendim göz alıcı bir güzelliğiniz var bu güzelliği daha yakından tanıyabilirmiyim tel veye msn den de görüşebiliriz senin için de uygunsa (0542 425 51 55 ) ( end_point_55@hotmail.com ) ( 0 beş dört iki dört iki beş beş bir beş beş ) NOT Seyahat engelim yoktur

Unknown dedi ki...

Merhaba sizinle tanismayI cidden cok isterim Istanbul umraniyede oturuyorum yas 27 bekir 05365143653 ( yakışıklı 've hertürlü ortama acik anlayisliyim)

Unknown dedi ki...

Merhaba sizinle tanismayI cidden cok isterim Istanbul umraniyede oturuyorum yas 27 bekir 05365143653 ( yakışıklı 've hertürlü ortama acik anlayisliyim)

Unknown dedi ki...

kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Unknown dedi ki...

kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Unknown dedi ki...

HAKAN 5352008164 FANTAZİ ARAYAN DÜRÜST BAYANLAR REAL MUTLULUK DOST SIRDAŞ SKYPE HOTMASSAGASX

Unknown dedi ki...

HAKAN 5352008164 FANTAZİ ARAYAN DÜRÜST BAYANLAR REAL MUTLULUK DOST SIRDAŞ SKYPE HOTMASSAGASX

Unknown dedi ki...

Engin 0538 470 89 06

Unknown dedi ki...

Tum istekleriniz benim icin emir olacaktir yasim 30 daha detayli bilgimi konsma sansimiz olursa detayli bir sekilde anlatirim gorusmek dilegiyle hoşca kalin
Bu arada adim engin
Cep 0538 470 89 06

Ahmet dedi ki...

Merhaba ben ahmet sarıyer deyim yanliz yaşıyorum bekarım gizliliğe önem veren biriyim tüm bayan lari beklerim 05432248277

seks adamı dedi ki...

Slm ben 29 yaşındayım 175 boyundayim 78 kilo sarışınım yapılı vucut 05396989516

Memet akif dedi ki...

Ismim mehmet akif 27 yasindayim istanbulda ikamet ediyorum bir bayani her konuda mutlu edebilecegim konusunda kendime cok guveniyorum.Ego tatmini yada köle arayan bayanlar degil mutlu olmayi isteyen ne istedigini bilen bayanlarin mesajlarini bekliyorum. Ilgilenen bayanlara resim gonderebilirim Tlf 0531 571 24 74

Memet akif dedi ki...

Ismim mehmet akif 27 yasindayim istanbulda ikamet ediyorum bir bayani her konuda mutlu edebilecegim konusunda kendime cok guveniyorum.Ego tatmini yada köle arayan bayanlar degil mutlu olmayi isteyen ne istedigini bilen bayanlarin mesajlarini bekliyorum. Ilgilenen bayanlara resim gonderebilirim Tlf 0531 571 24 74

Memet akif dedi ki...

Ismim mehmet akif 27 yasindayim istanbulda ikamet ediyorum bir bayani her konuda mutlu edebilecegim konusunda kendime cok guveniyorum.Ego tatmini yada köle arayan bayanlar degil mutlu olmayi isteyen ne istedigini bilen bayanlarin mesajlarini bekliyorum. Ilgilenen bayanlara resim gonderebilirim Tlf 0531 571 24 74

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 o

Unknown dedi ki...

merhaba papatya ara tanışalım ben olgun ve yanlız bir ekek sana sıcak sattler yaşatayım rumuz yasar 04533153691 bekliyorum.istanbulda oturuyorum zamman sorunum yok meciyeköyde çalıştığım işyerim.

Unknown dedi ki...

merhaba papatya ara tanışalım ben olgun ve yanlız bir ekek sana sıcak sattler yaşatayım rumuz yasar 04533153691 bekliyorum.istanbulda oturuyorum zamman sorunum yok meciyeköyde çalıştığım işyerim.

Unknown dedi ki...

Pendikli ahmet yaşım 44 pendik ve çevresi bayanları bekliyorum tlf 05369601254 bekliyorum arayın anında gelirim

Unknown dedi ki...

Pendikli ahmet yaşım 44 pendik ve çevresi bayanları bekliyorum tlf 05369601254 bekliyorum arayın anında gelirim

Unknown dedi ki...

Pendikli ahmet yaşım 44 pendik ve çevresi bayanları bekliyorum tlf 05369601254 bekliyorum arayın anında gelirim

berat yilmaz dedi ki...

Ben berat yaş 28 boy 185 87 kiloyum jigolo luk mesleğim değil ama gerçekten samimi içten zevkle bu işi yapan biriyim günün stresini böyle atmak bana masaj gibi oluyor sizde isterseniz bana ulaşabilirsiniz cancanaslanm@gmail.com

POYRAZ TOLGA dedi ki...

MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN BİP VİBER LINE İMO VAR SKYP TOLGA YILDIZLAR 05373215942 05373215942 

POYRAZ TOLGA dedi ki...

POYRAZ TOLGA ANKARA maddiyata önem vermeyen müsait yeri olan kendi evinde banyosunda yatak odasında tuvaletinde yatağında duşunda duşakabininde küvetinde ankaralı heryaş ve kesimden reelde sınır kural limit tanımadan gizlilik hijyen güven içerisinde sınırsızca ve özgürce sx yapmak yada sevişmek defalarca boşalmak orgazm olmak zvk almak rahatlamak zvkten inim inim inlemek isteyen kendine güvenen özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan tanga kullanan azgın sxi türbanlı çirkin bayanların reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce hizmetinde ve emrindeyim duyrulur.çirkin bayanların diyorum çünkü güzel olan bayanlar çok kaprisli vede tripli oluyor.Bende gizlilik hijyen güven bende herdaim önemlidir defalarca orgazm olmak zevk almak boşalıp rahatlamak zevkten inim inim inlemeko garantidir ve olmazsa olmazımdır.yaş sınırım kesinliklen yoktur.byu posu kilosu evli bekar dul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lezbiyen hiç farketmez.eşinden sevgilisinden kocasından erkek arkadaşından veya nişanlısından sx konusunda memnun olmayan hoşnut kalmayan yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan zevk almayan orgazm olamayan boşalıp rahatlayamayan doymayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya hasret kalan acıkan susayan sxte merak ettikleri şeyleri öğrenmek hayal ettiği pozisyonları reelde denemek sxi daha iyi öğrenmek tadına vara vara hissede hissede yaşamak kadınlığının tadına varmak kadınlığını hissetmek yaşamak orgazmın ve zevki doruklarına çıkmak isteyen ve bunlara hatta daha fazlasına ihtiyacı olan reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce herşey dahil sx yapabilceğim ankarada yaşayan ve ankarada müsait yeri olan veya ankaraya gelebilecek olan heryaş ve kesimden bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan tanga giyen ankaralı azgın sxi tangalı kapalı çirkin bayanlara duyrulur..ilanımla ciddi olarak ilgilenen sınırları olmayan özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan cesur olan ne istediğini gerçekten bilen heryaş ve kesimden ankaralı azgın sxi tangalı bacakları ve poposu güzel tangalı kapalı çirkin bayanlarda bana ulasabil
NOT : reelde sx yapmadan sadece ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini yalatmak ve yalamak anal veya oral veya vajinal sx yapmak isteyen bayanlar evli ciftler Lez bayanlar dul genc bakire bayanlar saygı güven medeniyet anlayis mezara kadar sirdaslik coooooook coooooook cooook önemli kesinlikle dengesiz tutarsız kararsız bayanlar aramasin lütfen ankara Ankaralı bayanlar bip line Vip var 05373215942 05373215942

Yanıtla



Unknown dedi ki...

Mrh ben İstanbul sultanbeylideyim veli kendine güveniyorsan ara 05358457043Her türlü sekse varım

Unknown dedi ki...

Mrh ben İstanbul sultanbeylideyim veli kendine güveniyorsan ara 05358457043Her türlü sekse varım

Cankatar dedi ki...

Mrhb ben volkan 30 yasindayim is icin istanbuldayim gorusmek isterseniz 0542 891 85 15

Cankatar dedi ki...

Mrhb ben volkan 30 yasindayim is icin istanbuldayim gorusmek isterseniz 0542 891 85 15

tasrali dedi ki...

Merhaba ben ali 35 YS ankaraliyim ankaradan mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir mutluluğunuz mutluluğumdur

adem dedi ki...

507.053.63.33.slm ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve muhteşem bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın ve atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN.
























































































































































































.

dogubeyazt masaj salonu ben ayaz tel 05537753404 yaş 30 klo 70 boy 175 dedi ki...

Merhaba ben ayaz tel 05537753404 Gizlilige önem veren azgın dul evli yanliz

Adsız dedi ki...

 

MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR LEZBİYENLER  EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR  DUL  BAKİRE  BAYANLAR  ARAYIN WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN     TEL  0541 504  39  29 TK 0541 504 39 29

Adsız dedi ki...

POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

Yorum Gönder