Neşe istanbul


Ad: Neşe E.
Yaş: 40
Meslek: Otomotiv Firma Sorumlusu
Boy: 1.71
Kilo: 57
Sigara: Kullanmıyorum
Alkol:  Kullanıyorum

Mail Adresi : 
Tel :   (GİZLİ)







 Öncelikle şunu söylemeliyim. Aşağıda yazdığım şeylerin hepsini okumadan mail yollamayınız.Jigolo sitesi ile olan ilk üyeliğimdir. Umarım pişman olacağım birşey yaşamam.

Adım Neşe Emel. Jigolo arayan bayanlar kategorisine üye olmak istedim. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu siteye kaydoldum. Istanbul Anadolu yakasında yaşıyorum. İş yerim Avrupa yakasında. Üsküdar, Ümraniye ve Kadıköy civarı da olabilir, Bahçelievler, Bakırköy, Zeytinburnu ve Merter civarı da.. Kısacası Istanbul'da yaşayan, yakışıklı, 1-80 ve üzeri boyu olan, kumraljigololar ilgimi çekmekte. Özel bir firmada müdür yardımcılığı yapıyorum. Otomotiv sektörüyle alakalı beyler ilgimi daha çok çekmektedir. Bakalım aradığımı bulabilecek miyim...

Evli olmayan, yaşı 28-40 arası olan jigolo mesleğinde tecrübeli kişiler mail atabilirler. Fotoğrafları ve kendilerini anlatan bir metinle beraber mail adresime yollarsanız değerlendirmek isterim. Bunun için binlerce lira ayıracak bütçem yok ama beni mutlu ve mesut edecek kişiyi ben de elimden geldiğince memnun etmek isterim. Bazı zamanlar bayan arkadaşlar ile buluşuyoruz. O günlerde de yanıma uğraması gerekir seçeceğim jigolonun. Bu şartımı da kabul ediyorsanız mail adresimi her gün kontrol edeceğim.

Jigololuk mesleğinde mutlaka tecrubeli olmanız gerekir. Acemi ve çekingen jigolo ile anlaşabileceğimi hiç sanmıyorum. Jigolo arayan bayanlar ile önceden deneyim yaşamış olmalısınız. Jigolo siteleri ile olan ilk üyeliğim bu yukarıda da dediğim gibi. Umarım aradığım kişiyi burada bulabilirim. Görüşmek üzere..

78 yorum:

Burak toprak dedi ki...

Merhaba guzel bayan ben ızmırdeyım yasım 36 bekarım ararsanız hemen gelırım boy 177 kılo 77 kaslı bırıyım sıgara kullanmam bakımlıyım kadın ruhundan ıyı anlarım unıversıte mezunuyum kazancım yetmedıgı ıcın bu ısı ek ıs olarak ama hakkını vererek yapıyorum dusunursenız konusalım 05423462354 beklerım

Unknown dedi ki...

selam güzel bayanlar ben yusuf istanbulda yaşıyorum tüm arzu ve isteklerinizi sizlere en güzel bir şekilde yaşatmak istiyorum sizleri bekliyorum.05534245129

Unknown dedi ki...

Selam ben ali dediginiz kriterlerdeyim bide atletik bi vucudum var alituran61@windowslive.com bana mail atarsaniz konusurz ve anlasabilicegimizw inaniyoeum sizi tatmin edeblirm iyi gunler :)

iskender dedi ki...

SLM BEN ISKENDER 05319469334 NUMARAM SEXTE SINIR TANIMAM ALETIM OLDUKCA BUYUK VE BASI IRI 20 60 YAS ARASI BAYANLAR AZGINIM DIYORSANIZ EVIM ARABAM VAR ONCELIKLE INSAN VE YUREGI ONEMLI BENIM ICIN GAYLAR VE UKALA OLANLAR ARAMASIN LUTFEN

Unknown dedi ki...

MERHABA SERPİL HANIM MAİL ADRESİM narli_46@windowslive.com mesajlarınızı bekliyorum...

Unknown dedi ki...

MERHABA SEVGİLİ BAYANLAR İSTANBUL AVRUPA YAKASI BEYLİKDÜZÜNDE N ‘’ TANER ‘’ BEN 1,78 BOYUNDA 1979 DOĞUMLU 70 KİLODA KENDİNE GÖRE OLDUKÇA YAKIŞIKLI BİR BEYİM NORMALDE ÖZEL SÖKTÖRDE ÇALIŞMAKTA OLUP İZİNLİ VE MÜSAİT OLDUĞUM GÜNLERİMDE SİZ BAYANLARI GERÇEK ANLAMDA MUTLU ETMEK İÇİN JİGOLOLUK HİZMETİ VERMEKTEYİM BU İŞİ HER NE KADAR MADDİ OLARAK YAPMIŞ OLSAM DA PARTNERİMİ ZEVKİN VE HAZZIN EN TEPESİNE ÇIKARTMA KONUSUN DA KENDİME GÜVENİRİM YAPTIĞIM İŞ GEREĞİ NASIL BİR BÜNYENİZ , FİZİĞİNİZ , YAŞINIZ , MEDENİ DURUMUNUZ , NE OLURSA OLSUN HİZMETİMİN EN KALİTESİNİ ALACAGINIZDAN HİÇ ŞÜPENİZ OLMASIN AMACIM SADECE EN İYİ VE GÜVENİLİR ŞEKİLDE SİZ BAYANLARIN AÇ OLDUĞU ZEVK VE HAZ DUYGUSUNU DOYURMAK VE MUTLU ETMEKTİR. TÜM BAYANLARI GÜZEL ,ÇİRKİN ,ZAYIF, ŞİŞMAN ,KAPALI ,AÇIK ,UZUN ,KISA ,FAKİR ,ZENGİN ,YAŞINIZ NE OLURSA OLSUN BAYANLARI HİÇ BİR ŞEKİLDE BEDENSEL KİŞİLİKLERLE İLGİ DUYMAM HER İNSAN KENDINCE GUZELDİR SADECE NE İSTEDİĞİNİZİ BİLİP ARAMANIZ YETERLİ GİZLİLİĞE VE HİJYENE ÇOK ÖNEM VERİRİM TEL: 0542 673 06 96 NUMARAM ÖZELE AÇIKTIR
NOT:
İLGİLENEN BAYANLAR VARSA CEKINMEDEN ARAYABİLİRLER DÜRÜSTLÜK VE GÜVEN KONUSUNDA ŞÜPENİZ OLMASIN HER ŞEKİLDE BANA GÜVENEBİLİRSİNİZ SONUÇTA BAYANSINIZ GUVEN KONUSUNDA TEDİRGİN OLMANIZA HAK VERİYORUM AMA BANA KARŞI GUVENINIZDE HİÇ BİR ZAMAN SORUN YAŞAMAYACAGINIZ KONUSUNDA GARANTİ VERİRİM GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN BİR KİŞİLİĞİM VARDIR ARABAMLA SİZİ KARŞILAMAKTAN MEMNUN OLACAGIMA VE SAMİMİYETİME İNANABİLİRSİNİZ GÜZEL BİR GÜN GECİRECEGİNİZE EMİN OLABİLİRSİNİZ
BENİMLE TANIŞTIĞINIZDA O SICAKLIĞI VE SAMİMİYETİ BULUP HER ZAMAN GÖRÜŞME İÇERSİNDE OLACAGINIZ VE GERÇEKTEN YANINIZDA BİR ERKEĞİ HİSSETMEK OMUZLARINDA UYUYABİLECEĞİNİZ UZUN SÜRELİ BİR TANIŞMIŞLIĞINIZ SÜREC İÇERSİNDE OLDUGUNUZU HISSEDEBİLECEGİNİZ BİR ORTAMI SİZE SUNABİLİRİM ( EVLİ VE DUL VEYA BEKAR ) BAYANLAR EŞİNİZLE GERÇEKLEŞTİREMEDİKLERİNİZİ BENIMLE GERÇEKLEŞTİRİP SİZİN İSTEDİĞİNİZ VE MAHRUM KALDIGINIZ SEVGİ SAYGI VE SEX ARZULARINIZI BENIMLE EN İYİ VE GUZEL BİR ŞEKILDE YAŞAYIP ARZULARINIZI YERINE GETIRIP DÜNYAYA YENİDEN DOĞMUŞ GİBİ HİSSEDECEKSİNİZ DURUMUNUZ NE OLURSA OLSUN EV HANIMI VEYA ÇALIŞAN FARK ETMEZ SADECE İSTEKLERİNİZİN PEŞİNDE KARARLI OLUP BENIMLE OLUP VE BENDEKİ O HEYCANI YAŞAMAK VE TATMAK İÇİN ÖNCE SESİMİ DUYUP BENIMLE PAŞLAŞMANIZ GEREKİR……LÜTFEN . ERKEKLER …..VEYA…. TARAVESTİLER… GAYLAR ….ARAMASIN
SİZ BAYANLARDAN RİCA EDİYORUM GEREKSİZ YERE VE DALGA GEÇMEK İÇİN ARAMA YAPMAYINIZ
TEL : 0542 673 06 96 …..NUMARAM ÖZELE AÇIKTIR
MSN : ozgur_cocuk_ben@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba..ben emir...yaş 36...bakırköyde çalışıyorum...jigolo değilim ama seks konusunda baya tecrübeliyim.eğer sizin içinde uygun isegüzel bir arkadaşlığımız olabilir.sizden cevap bekliyorum.sevgilerimle... email : badesa@outlook.com

özgür dedi ki...

SLM BAYANLAR BEN ÖZGÜR. DÜRÜST, GÜVENİLİR, SAYGILI, VE GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN BİRİSİYİM. 1.85 BOYUNDA 80 KİLOYUM SPORTMEN BİRİSİYİM. İST AVRUPA YAKASINDA İKAMET EDİYORUM GÖRÜNCE İNANACAKSINIZ YAKIŞIKLI BİRİSİYİM İLGİLENEN BAYANLARIN TLF LARINI BEKLİYORUM SAYGILARIMLA SEX ANLATILMAZ YAŞANIR..5382045812 uzunefe19814@gmail.com

Unknown dedi ki...

1.72 boyundayım iyi vakıt gecirmek isteyen bayanları beklıyorum
tel: 0541 930 02 81
arayın detayları goruselım yaşım:29

Unknown dedi ki...

İsmin sami numaran bu 0541 450 98 31 jigololuk yapıyorum İstanbul mecidiye köyde yaşıyorum yaşım30 ilgilenen bayanlar aramasi bekliyon

Unknown dedi ki...

Hey hadi bayanlar acele edin cok memnun kalicaksiniz memnun kalmazsaniz birdaha aramayin ben kendime cok guveniyorum kendine guvenen varsa arasin bakalim

Unknown dedi ki...

Hey hadi bayanlar acele edin cok memnun kalicaksiniz memnun kalmazsaniz birdaha aramayin ben kendime cok guveniyorum kendine guvenen varsa arasin bakalim

Unknown dedi ki...

Benim 05335195812

gizlikacamakistiyorum dedi ki...

Merhabalar Yusuf ben Istanbul Avcılardan...Yaş 30, boy 184, kilo 81 bekar uni mezunu kültürlü dürüst güvenilir sırdaş bayım...Istanbul avruğa yakasından tercihen Avcılar Beylikdüzü vs çevresinden arada aşkın maddiyatın olmadığı REALde 3. şahısların bilmeyeceği ve kimsenin normal hayatta karşılasılsa dahi birbirine rahatsızlık vermeyeceği, bi kerelik veya kararlaştırılan belli aralıklarla gizli güvenilir sırdaş dost hayatı için benim gibi düşünen genç veya olgun, bekar evli veya dul bayan yatak arkadaşı arıyorum...
Lütfen tel sanal vs bos muhabbet için aramayınız sadece ciddi istekli bayanlar...
0 5 4 5 5 4 5 9 4 9 7

Unknown dedi ki...

Merhaba mutlu olmak isteyen tüm istek ve arzularını sınırsızca yasamak isteyen ciddi gizliliğe önem veren temizliğe önem veren her yastan güzel bayanlar sizleri bekliyorum istanbul avrupa yakasi 05536203072

salim dedi ki...

Merhaba NEŞE HANIM . Ben SALIM . 29 yaşında , 178 boy ' nda , 80 kilo yarı atletik yapida biri . Istanbulda ikamet ediyorum , gezmeyi eğlenmeyi , alışverişi cok severim . Bende DİŞ ile ilgliyim , daha fazla bilgi veremem malum . Sizin ile tanişmak istiyorum ( salimhaci2340@gmail.com ) Ayriyetten otomotiv mezunuyum .

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

slm NEŞE HANIM ben istanbul dan NİYAZİ aslen SAMSUN / BAFRALIYIM Yaş 45 kilo 70 boy 1. 81 esmerim koç burcuyum profilini de okuyup inceledimgüzel beğendim göz alıcı bir güzelliğiniz var bu güzelliği daha yakından tanıyabilirmiyim tel veye msn den de görüşebiliriz senin için de uygunsa (0542 425 51 55 ) ( end_point_55@hotmail.com ) ( 0 beş dört iki dört iki beş beş bir beş beş ) NOT Seyahat engelim yoktur

Unknown dedi ki...

slm NEŞE HANIM ben istanbul dan NİYAZİ aslen SAMSUN / BAFRALIYIM Yaş 45 kilo 70 boy 1. 81 esmerim koç burcuyum profilini de okuyup inceledimgüzel beğendim göz alıcı bir güzelliğiniz var bu güzelliği daha yakından tanıyabilirmiyim tel veye msn den de görüşebiliriz senin için de uygunsa (0542 425 51 55 ) ( end_point_55@hotmail.com ) ( 0 beş dört iki dört iki beş beş bir beş beş ) NOT Seyahat engelim yoktur

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

Unknown dedi ki...

Merhaba sevimhanim

mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

Unknown dedi ki...

kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

Unknown dedi ki...

fantazi arayan bayanlar v cftlr ben hakan bekarım5352008164 real mutluluk özel noya acık dost sırdaş güven skype hotmassagasx

Unknown dedi ki...

Selam ben samet istanbildayim iki hatunu ayni anda idare ederim . isimde ustayim hanın en zevk aldığı noktayı bulana kadar sevisirim bi deneyin 05357158564 evlilere üçüncü olurum sex benim yasam tarzim

Ahmet dedi ki...

Merhaba ben ahmet İstanbul sarıyer den neşe hanim sizinle tanışmak isterim uygun görursen beklerim aramanızi 05432248277

Ahmet dedi ki...

Merhaba ben ahmet İstanbul sarıyer den neşe hanim sizinle tanışmak isterim uygun görursen beklerim aramanızi 05432248277

Ahmet dedi ki...

Merhaba ben ahmet İstanbul sarıyer den neşe hanim sizinle tanışmak isterim uygun görursen beklerim aramanızi 05432248277

mert dedi ki...

slm

TrbnlıSxiBynHastası5497442499 dedi ki...

ankaradan aşk adamı tabuları olmayan bir erkeğim.dış görünüşe ve maddiyata önem vermem.ankaradan türbanlı bayan arkadaş ariyorum.reelde görüşebilceğim benim gibi maddiyata ve dış görünüşe önem vermeyen aşkı reelde arayan tabularından arınmış ve uzaklaşmış olan katı kuralları olmayan burnu havada olmayan kendini beğenmiş olmayan aşka sevgiye ve bunun yanında daha bir çok şeye hasret kalan kendini yanlız ve mutsuz hissseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan ankaralı türbanlı kendine güvenen özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan reelci bayanara önemlen duyrulur.ilanımla ciddi olarak ilgilenen ankaralı türbanlı reelci bayanlar bana iletişim bilgilerini yazarlarsa ben onlarla iletişirim.5497442499 msn bayaskerkegi@hotmail.com 3G VAR

TrbnlıSxiBynHastası5497442499 dedi ki...

ankaradan aşk adamı tabuları olmayan bir erkeğim.dış görünüşe ve maddiyata önem vermem.ankaradan türbanlı bayan arkadaş ariyorum.reelde görüşebilceğim benim gibi maddiyata ve dış görünüşe önem vermeyen aşkı reelde arayan tabularından arınmış ve uzaklaşmış olan katı kuralları olmayan burnu havada olmayan kendini beğenmiş olmayan aşka sevgiye ve bunun yanında daha bir çok şeye hasret kalan kendini yanlız ve mutsuz hissseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan ankaralı türbanlı kendine güvenen özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan reelci bayanara önemlen duyrulur.ilanımla ciddi olarak ilgilenen ankaralı türbanlı reelci bayanlar bana iletişim bilgilerini yazarlarsa ben onlarla iletişirim.5497442499 msn bayaskerkegi@hotmail.com 3G VAR

Unknown dedi ki...

Yas 26 boy 1.75 sakaryada ikametgah ediyorum ilk defa bole bir ise atiliyorum biraz cekingen olabilirim baslarda adim.kadir tel:05337422773

Mahsun dedi ki...

Merabalar istanbul dan ismim mahsun 1,80 boyundayim 70 kiloyum yaşım 23 iyi performansa sahibim aramanizi beklerim hersey gizlilik yeterki memnun kalın 0544 206 92 27

Mahsun dedi ki...

Merabalar istanbul dan ismim mahsun 1,80 boyundayim 70 kiloyum yaşım 23 iyi performansa sahibim aramanizi beklerim hersey gizlilik yeterki memnun kalın 0544 206 92 27

Unknown dedi ki...

Acil ihtiyacim var memnuyet cok iyi sinir yok 05305153829 acil araya bilirsin

Unknown dedi ki...

Merhaba ben efe 22 yaşımdayım 1.76 boyundayım 74 kiloyum jigolom kim diyorsanız doğru yerde bulunuyorsunuz en iyi performansa sahip olan kişilerin ürünü kullanması tavsiye edilmemektedir telefon 05316965804

Unknown dedi ki...

Merabalar ben muhamed 22 yasinda 1.87 boyunda 80 kiloyum istanbul anadolu yakasi pendikteyim yas sinirim yoktur kendine guvenen bayanlari beklyorum fiyatta her turlu anlasriz. 05432794074 acill

berat yilmaz dedi ki...

Ben berat 29 yaşında bilgili görgülü biriyim yazdıklarınızı okudum ve bana inanın aradığınız kişiyim 185 boyum 87 kilom kendim anestezitim ve beğendiğim kadınları mutlu etmek ve kendimi günün stresinden arındırmak için yapıyorum gizlilik önemli benim için eğer geri dönüş yaparsanız resimde atabilirim cancanaslanm@gmail.com adresine mail atarsaniz sevinirim görüşmek üzere.

Unknown dedi ki...

MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL MALTEPE DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM
GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0539 838 42 25 )

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Mhmet 05320633279 whatsap

POYRAZ TOLGA dedi ki...

MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN BİP VİBER LINE İMO VAR SKYP TOLGA YILDIZLAR 05373215942 05373215942 

POYRAZ TOLGA dedi ki...

POYRAZ TOLGA ANKARA maddiyata önem vermeyen müsait yeri olan kendi evinde banyosunda yatak odasında tuvaletinde yatağında duşunda duşakabininde küvetinde ankaralı heryaş ve kesimden reelde sınır kural limit tanımadan gizlilik hijyen güven içerisinde sınırsızca ve özgürce sx yapmak yada sevişmek defalarca boşalmak orgazm olmak zvk almak rahatlamak zvkten inim inim inlemek isteyen kendine güvenen özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan tanga kullanan azgın sxi türbanlı çirkin bayanların reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce hizmetinde ve emrindeyim duyrulur.çirkin bayanların diyorum çünkü güzel olan bayanlar çok kaprisli vede tripli oluyor.Bende gizlilik hijyen güven bende herdaim önemlidir defalarca orgazm olmak zevk almak boşalıp rahatlamak zevkten inim inim inlemeko garantidir ve olmazsa olmazımdır.yaş sınırım kesinliklen yoktur.byu posu kilosu evli bekar dul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lezbiyen hiç farketmez.eşinden sevgilisinden kocasından erkek arkadaşından veya nişanlısından sx konusunda memnun olmayan hoşnut kalmayan yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan zevk almayan orgazm olamayan boşalıp rahatlayamayan doymayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya hasret kalan acıkan susayan sxte merak ettikleri şeyleri öğrenmek hayal ettiği pozisyonları reelde denemek sxi daha iyi öğrenmek tadına vara vara hissede hissede yaşamak kadınlığının tadına varmak kadınlığını hissetmek yaşamak orgazmın ve zevki doruklarına çıkmak isteyen ve bunlara hatta daha fazlasına ihtiyacı olan reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce herşey dahil sx yapabilceğim ankarada yaşayan ve ankarada müsait yeri olan veya ankaraya gelebilecek olan heryaş ve kesimden bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan tanga giyen ankaralı azgın sxi tangalı kapalı çirkin bayanlara duyrulur..ilanımla ciddi olarak ilgilenen sınırları olmayan özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan cesur olan ne istediğini gerçekten bilen heryaş ve kesimden ankaralı azgın sxi tangalı bacakları ve poposu güzel tangalı kapalı çirkin bayanlarda bana ulasabil
NOT : reelde sx yapmadan sadece ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini yalatmak ve yalamak anal veya oral veya vajinal sx yapmak isteyen bayanlar evli ciftler Lez bayanlar dul genc bakire bayanlar saygı güven medeniyet anlayis mezara kadar sirdaslik coooooook coooooook cooook önemli kesinlikle dengesiz tutarsız kararsız bayanlar aramasin lütfen ankara Ankaralı bayanlar bip line Vip var 05373215942 05373215942

Yanıtla



Unknown dedi ki...

SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

Unknown dedi ki...

SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

afatsum dedi ki...

Selam bayanlar ben sakaryada oturuyorum sakarya ve çevresinde ekonomik durumu iyi olan evlı dul aile hiç farketmez sonuna kadar memnun ederim.534.890.55.93 arayın sonucu görün 1.67 boyunda 64 kilo kendi çapımda yakışıklı biriyim akşam randevusu için yalnız saat sabah 11 den önce arayın byyy.

afatsum dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
afatsum dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
afatsum dedi ki...

Bir şey daha söylemek istiyorum randevu için sabah dokuzdan öylen onikiye kadar arayın çok yoğun boş olursam aynı gün akşamına olmazsa bir gün sonrasına randevu verebilirim epey yoğunum sizleri seviyorum ve bekliyorum

afatsum dedi ki...

Bu arada profesyonel bir masörüm bunu eklemeyi unuttum evlerede gidiyorum

Hakankoyar1973@gmail dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
afatsum dedi ki...

Yokmu sakarya da masaj isteyen bayan ve bay kendini benim usta ellerime teslim edecek 0.534.890.55.93

afatsum dedi ki...

Yokmu sakarya da masaj isteyen bayan ve bay kendini benim usta ellerime teslim edecek 0.534.890.55.93

adem dedi ki...

507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen v muhteşem sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayan arasın ltf bayanlar

adem dedi ki...

507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen v muhteşem sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayan arasın ltf bayanlar

tasrali dedi ki...

Merhaba ben ali 35 YS ankaraliyim mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir mutluluğunuz mutluluğumdur

Ismail dedi ki...

Istanbuldan bayanlar ararmisiniz olgun ne istedini bilen bayanlar lütfen 5323005176 ismail zaman sorunum yok

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merhaba ben kutahyada oturuyorum benimle guzel vakit gecirmek isteyen bayanlar arayin bekliyorum05459692833

Unknown dedi ki...

Merhaba ben kutahyada oturuyorum benimle guzel vakit gecirmek isteyen bayanlar arayin bekliyorum05459692833

tasrali dedi ki...

Merhaba ben ali 35 YS ankaraliyim ankaradan mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir mutluluğunuz mutluluğumdur

İbrahim dedi ki...

Selamın aleykum istanbulun anadolu yakaSından jigola ibrahim 22 yasındayım once once mesaj at arama yabancı tel acmıyorum dul evli ve mutsuz bütün BAYANLAR arasin özellikle buyuk yazdim ibneler aramasin 5351004500

Gökan dedi ki...

Slm Gebze ve İstanbul Anadolu yakası gizliliğe önemveren bayanlar herşey gizlilik çerçevesi içerisinde dost sırdaş arkadaş arıyan doyumsuz kaçamakçı bayanlar isterseniz mesajda atabilirsiniz her yaştan bayanların aramasını bekliyorum 0546 790 44 27

amigo3460 dedi ki...

Merhaba bayanlar İstanbul tuzladan hakan 1.82 boy 42 yaş atletik bakımlı biri olarak evli çiftler mutsuz bayanlar gizlilik ilkeleri içinde sexde ciddi paylaşımları hayata geçirmek isteyenler 05522322773 araya bilirsiniz

Unknown dedi ki...

Merhabalar.Adim Emre İstanbul'da yaşıyorum. 24 yaşımda bakımlı esmer üniversite mezunu bakımlı bir erkeğim. 1.75 boyunda 75 kilo vücuda sahibim. İstanbuldan tanışmak isteyen bayanlar arayabilersiniz. 0541 213 04 24

Unknown dedi ki...

Baris 32 yasindayim tecrubeliyim iliklerine kadar bosalmak isteyen bayanlar yas ve sehir farketmez 05432764846 gayler kesinlikle aramasin

mahmut dedi ki...

Merhaba istanbul anadolu yakasından karısına koca arayan evli çiftlere 3.cu olarak ve tek elit bayanlara eşlik ederim yaş fark etmez yaşım 24 bekarım ciddi olanlar arasın daha önce evli çiftlerle birlikte oldum 0541 939 09 69

Unknown dedi ki...

MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

tasrali dedi ki...

Merhaba ben ali 36 yaş ankaradan üçüncü arayan mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

Ahmet koyar dedi ki...

merhaba ben Jigolo Sami 0543 618 4415 numaram Pendik istanbul 40 yas esmee 1.68 boyunda bekar beyim

Adsız dedi ki...

 

MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR LEZBİYENLER  EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR  DUL  BAKİRE  BAYANLAR  ARAYIN WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN     TEL  0541 504  39  29 TK 0541 504 39 29

Salih 13 Eylül 2017 Çarşamba ben Salih yaş 37 Tekirdağ Çorlu'da ÇEVRESİN de LAFLA DEĞİL GERÇEKTEN KENDİSİNE ** BİR SIRDAŞ DOST ARAYAN BAYANLAR SADECE İKİMİZ SEN VE BEN TAMAMEN ARAMIZDA GÜVEN İÇİNDE SI dedi ki...

Salih yaş 37 Tekirdağ Çorlu'da ÇEVRESİN de LAFLA DEĞİL GERÇEKTEN KENDİSİNE ** BİR SIRDAŞ DOST ARAYAN BAYANLAR SADECE İKİMİZ SEN VE BEN TAMAMEN ARAMIZDA GÜVEN İÇİNDE SINIRSIZ HER KONUDA YAŞAMAK İSTEYEN BAYANLAR SAMİMİ DÜRÜSTÇE BAYANLAR ARAYIN KONUŞALIM WHATSAPP VAR 05321561165CİDDİ OLAN LAR YAZABİLİR ARAYA BİLİR” Wathsapp ve bip var Tekirdağ Çorlu İstanbul ÇEVRESİN ZENGİN bayan EŞİ yurtışında olana bayan dul bayan ve ** bayan öğretmen bayan evli mutsuz bayan yaş 18 ile 60 arası şiman bayan tombul bayan doktor bayan hemşire bayan bekar KIZLAR ev KIZLAR wathsapp bip var 05321561165

Unknown dedi ki...

Merhaba ben istanbul veli.t_55@hotmail.Com ekle

suleyman dedi ki...

İstanbulAvrupayskasi Beşiktaş'ta yaşıyorum sporla uğraşıyorum 33 yaşındayım 182 boy 85 kiloyum numaram 05539823998 adım hakan

Unknown dedi ki...

25 yasindayim doyumsuz gece gecirmek icin arayin her turlu fantazinizu yerune getirurim 05313942006

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder